"> یازدهم اوج یادگیری | آشنایی با بسته های معلم خصوصی اوج یادگیری
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

یازدهم اوج یادگیری

یازدهم اوج یادگیری

سال یازدهم متوسطه ، به دلیل دارا بودن دروس پایه و اصلی از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش آموزان در سال یازدهم باید به شیوه ای مطالعه کنند که علاوه بر درس های سال یازدهم ، دروس سال دهم را به طور کامل جمع بندی کرده و سپس به پیش خوانی سال دوازدهم بپردازد . دانش آموزان با تهیه منابع یازدهم اوج یادگیری علاوه بر دارا شدن تدریس مباحث به صورت مفهومی از آموزش روش تست زنی نیز برخوردار است .

منابع یازدهم اوج یادگیری

با توجه به مفهومی تر شدن سوالات کنکور و نیاز دانش آموزان به یادگیری مفهومی و روش تست زنی مباحث ، موسسه اوج یادگیری اقدام به ارائه تدرس کلیه دروس تخصصی و عمومی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی توسط بهترین اساتید کشور ، نموده است .

با شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های آموزشی مدارس و کلاس های کنکور ، اختلال در یادگیری مباحث برای دانش آموزان رو به افزایش بوده و برای یادگیری کامل مباحث نیاز به منابع کنکور جامع دارد .

منبعی برای یادگیری ، کاربردی و مناسب است که هم مباحث را به طور کامل آموزش دهد و هم روش تست زنی و نکات کلیدی را آموزش داده باشد که در کتاب های تست زنی و کمک درسی ، موارد گفته شده به دانش آموز آموزش داده نمی شود و بهترین گزینه برای چنین یادگیری جامع و کامل بهترین راه تهیه تدریس اساتید به صورت لوح های فشرده اوج یادگیری می باشد .

اساتید اوج یادگیری با در نظر داشن اهمیت مباحث بر اساس بودجه بندی کنکور و سر فصل های کتاب درسی ، مباحث را به صورت مفهومی همراه با نکات کلیدی تدریس نموده و سپس روش تست زنی و حل تست در کمترین زمان را آموزش می دهند .

مشاهده لیست قیمت محصولات کنکور آسان است

اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری از مدرسان برتر و مجرب کشور بوده و در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری در شبکه های جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده تدریس می نمایند .

مدرس درس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری استاد امیر مسعودی و امیر حسین شاهانی

مدرس درس شیمی اوج یادگیری استاد عارف ربیعیان

مدرس درس زیست اوج یادگیری دکتر مهدی شیخی و عرفان پازوکی

مدرس درس زبان انگلیسی اوج یادگیری دکتر امیر دانش زاده

مدرس درس عربی اوج یادگیری استاد سعید جوکار و حسین احمدی

مدرس درس دین و زندگی اوج یادگیری استاد حسین احمدی

مدرس درس ادبیات اوج یادگیری استادحسین احمدی و سیروس ستار نژاد

دانلود رایگان تدریس اساتید کنکور آسان است

بسته های معلم خصوصی

موسسه اوج یادگیری برای دانش آموزانی که نیاز به یادگیری مفهومی مباحث و روش تست زنی دروس اختصاصی و عمومی به طور کامل دارند ، بسته های معلم خصوصی را با هدف یادگیری جامع دانش آموزان همراه با مشاوره و برنامه ریزی رایگان ارئه است .

بسته معلم خصوصی یازدهم تجربی

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس حاصل فرمائید .

مطالب مرتبط
دهم اوج یادگیری
دوازدهم اوج یادگیری
بهترین موسسه کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است