"> پکیج کنکور 1402 رشته انسانی
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

پکیج کنکور ۱۴۰۲ رشته انسانی

پکیج کنکور 1402 رشته انسانی

با بالا رفتن تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲ داوطلبان کنکور انسانی، برای کسب تراز بالا در کنکور و رسیدن به درصد های بالا ، به یادگیری مفهومی و تکنیک های تست زنی دروس اختصاصی رشته انسانی نیاز دارند. کنکور آسان است با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مفهومی و روش های تست زنی مباحث دروس کنکور انسانی، پکیج کنکور انسانی را برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ رشته انسانی با تدریس بهترین اساتید کنکوری ارائه کرده است.

رشته انسانی

رشته ی انسانی دارای ۹ درس تخصصی است که در این زمینه دارای بیشترین تعداد درس تخصصی در میان سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی است و پس از کنکور تجربی بیشترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری را به خود اختصاص داده

دروس اختصاصی کنکور انسانی

در جدول زیر لیست دروس اختصاصی را بر اساس ترتیب آن ها در در دفترچه ی تخصصی کنکور انسانی شرح خواهیم داد.

لیست دروس اختصاصی
ریاضی
اقتصاد
زبان و ادبیات فارسی
زبان عربی
تاریخ
جغرافیا
علوم اجتماعی
فلسفه و منطق
روانشناسی

رشته ی انسانی بر خلاف رشته های تجربی و ریاضی بیشتر دارای دروس و مباحث حفظی میباشد و تنها درس محاسباتی در رشته ی انسانی درس ریاضی است.

اهمیت بالای درس ریاضی در کنکور انسانی از آن جهت است که اکثر داوطلبان این رشته به دلیل محاسباتی بودن این درس کمتر به سراغ تست های کنکور و حتی مطالعه ی آن میروند.

به همین دلیل اگر شما بتوانید درس ریاضی انسانی را با درصد بالا پشت سر بگذارید میتوانید یک تفاوت رتبه ی اساسی بین خود و سایر داوطلبان ایجاد کنید.

کنکور انسانی

در چند سال اخیر، با مفهومی تر شدن سبک سوالات کنکور و دانش آموزان برای رسیدن به نتیجه دلخواه، به یادگیری مفهومی و روش های تست زنی مباحث نیاز دارند، که یادگیری مفهومی و تستی در کلاس های آموزش مدارس صورت نمی گیرد و دانش آموزان برای رسیدن به سطح بالایی از یادگیری مفهومی و تسلط بر تست زنی از دو روش می توانند اقدام نمایند.

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی، آموزش مباحث کتاب درسی، نکات کلیدی و روش تست زنی، همراه با جزوه شامل می شود.

این بسته به دلیل محتوای کاملی که دارد، برای دانش آموزان و داوطلبان فارغ التحصیلی که از درس دور بوده اند بسیار کاربردی است و می تواند داوطلبان را به درصد های بالا ۸۰ در کنکور سراسری برساند.

همچنین دانش آموزان می توانند مباحثی از دروسی که در آن ضعف داشته و نیاز به یادگیری دارند را تهیه نمایند.

خرید بسته معلم خصوصی کنکور انسانی کنکور آسان است

دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی، برای تهیه بسته معلم خصوصی کنکور انسانی کنکور آسان است و بسته های آموزشی به صورت مبحثی، می توانند از سه روش اقدام نمایند :

روش اول: خرید از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است

روش دوم: خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

روش دوم: تماس با شماره های ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ثبت سفارش از طریق مشاوران اوج یادگیری.

مطالب مرتبط
بودجه بندی کنکور ۱۴۰۲
لیست رشته های انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است