"> همایش رایگان استاد حسین احمدی | همایش تلویزیونی استاد احمدی | 02191304690
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

همایش رایگان استاد حسین احمدی در اوج یادگیری

همایش رایگان استاد حسین احمدی

هر ساله همایش های جمع بندی و آموزشی توسط موسسات کنکوری از اردیبهشت ماه، با هدف آموزش مباحث پر تکرار و پر اهمیت کنکور و تکنیک های تست زنی، با تدریس اساتید برتر کنکوری آغاز می شود.

استاد حسین احمدی ، بنیان گذار موسسه کنکور آسان است و مدرس برنامه تلویزیونی اوج یادگیری و مدرس دروس عربی و دین و زندگی اوج یادگیری می باشند.

افراد سودجو با استفاده از نام استاد حسین احمدی اقدام به دریافت هزینه های گزاف از دانش آموزان کرده و اقدام به کلاهبرداری با نام استاد حسین احمدی نموده اند.

کلاهبرداری استاد احمدی

این افراد سودجو دی وی دی های کپی شده و بدون گارانتی ارسال میکنند و حتی در مواردی تعدادی از دی وی دی ها برای دانش آموزان ارسال نمی شود.

هر سال داوطلبان بسیاری با مطالعه آموزش های استاد احمدی در دروس عربی و دین و زندگی درصد بالای ۸۰ را کسب می کنند. با هدف بهره مندی کلیه دانش آموزان از آموزش های کامل و جامع دروس عربی و دین و زندگی، همایش رایگان استاد حسین احمدی به صورت زنده از شبکه دو صدا و سیما در برنامه اوج یادگیری برگزار می کنند.

مزایای همایش رایگان استاد حسین احمدی

۱-صرفه جویی در وقت

برای دانش آموزان کنکوری، زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش آموزان با شرکت در همایش، از یادگیری در کمترین زمان ممکن بهره مند می شوند و تنها با یکبار مرور مطالب تدریس شده را می توانند در ذهن خود یاددار سازی کنند.

۲_برگزاری غیر حضوری

با شیوع ویروس کرونا، همایش های آموزش کنکوری به منظور حفظ سلامت دانش آموزان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

۳-بهره مندی از آموزش کامل مباحث و روش تست زنی مباحث پر اهمیت

اساتید اوج یادگیری، مباحث پر اهمیت و پر تکرار در کنکور را بر اساس بودجه بندی کنکور تدریس می کنند.

دانش آموزان با شرکت در همایش های کنکور، مفاهیم و تکنیک های های تدریس شده توسط اساتید، می توانند به درصد بالای ۸۰ در کنکور دست یابند.

همایش استاد احمدی

اساتید اوج یادگیری

استاد مهدی شیخی، مدرس درس زیست شناسی اوج یادگیری، درس زیست را با به روز ترین روش آموزش زیست(روش ۹ بـعدی)تدریس می کنند.

استاد عارف ربیعیان، مدرس درس شیمی اوج یادگیری، درس شیمی را به طور مفهومی تدریس می کنند و سپس روش تست زنی همان مبحثی که تدریس شده است را آموزش می دهند.

استاد حسین احمدی، مدرس درس عربی و دین و زندگی موسسه اوج یادگیری می باشند.
شیوه تدریس ایشان کاملا مفهومی بوده و دانش آموزان با مطالعه بسته های آموزشی ایشان می توانند درصد بالایی از این درس را در کنکور کسب کنند.

استاد امیر دانش زاده، مدرس درس زبان انگلیسی اوج یادگیری می باشند و درس زبان را به صورت آموزش جامع و بسته های آموزش کامل واژگان، املا، درک مطلب و ریدینگ تدریس کرده اند.

استاد سیروس ستارنژاد، مدرس درس ادبیات اوج یادگیری می باشند.
استاد ستارنژاد علاوه بر ارائه بسته آموزش جامع ادبیات، بسته های آموزشی قرابت معنایی، آرایه، املا و واژگان و تاریخ ادبیات را ارائه داده اند.

ارتباط با اوج یادگیری

برای ارتباط با مشاوران اوج یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است