"> سال دهم تستی بخونیم یا تشریحی | سال دهم | اوج یادگیری | سال دهم را جدی بگیرید
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

سال دهم تستی بخونیم یا تشریحی

سال دهم تستی بخونیم یا تشریحی

سال دهم آغاز متوسطه دوم و شروع زندگی با گامهای بلندتر هستش سال دهم را تستی بخونیم یا تشریحی
سالی که میتونه با انتخاب درست تو رو تو کنکور و مسیر زندگی خوشبخت کنه یا نه با کم کاری و تنبلی و حتی انتخاب غلط آیندت رو نابود کنه.
وقتی صحبت از تست میشه تهش میخواهیم برسیم به کنکور و اما کنکور یعنی سرعت شما در انتقال اطلاعات ۳ سال تحصیلی تنها در ۴ ساعت

سال دهم را جدی بگیرید

سال دهم را با آموزش خیلی قوی شروع کنید و سعی کنید با تمرکز بر آموزش و نه پیشرفت در آزمونهای دو هفته یکبار پایه تحصیلی خودتون رو خیلی قوی کنید وقتی تمام مطالب رو خوب آموزش دیدی و بلدی خیلی سریع از پس تست ها برمیای .
سال دهم رو تشریحی بخون و خیلی خوب حتما در کنار کتاب درسی روی منابع قوی تر مثل تدریس امیر مسعودی و عارف ربیعیان و یا حتی کتابهای کمک آموزشی آموزشی و نکته دار تمرکز کن.
پس از کسب نمره های بیست در امتحانات دهم شروع کن به تست زدن و در این مرحله میتونی از روشهای تست زنی استاد مسعودی در درس ریاضی و فیزیک و عارف ربیعیان در شیمی استفاده کنی و سرعت انتقال اطلاعات را در پاسخنامه تا ۱۴ برابر افزایش بدهید.
به یاد داشته باشید تا فهم عمیقی از مفاهیم درسی نداشته باشید در کنکور موفق نخواهید بود و فقط با تکیه بر تست زنی با بار علمی ضعیف در کنکور ناکامی را به همراه خواهد داشت.

تکنیک مطالعاتی اتم را به خاطر بسپارید یک راهکار ساده و علمی برای کسب رتبه برتر در کنکور سراسری رشته تجربی و ریاضی و انسانی .
آموزش ، تست ، مرور سه برنامه کاربردی که اگر درست اجرا شود شما به اوج یادگیری خواهید رسید و همکلاسی رتبه یک کنکور خواهید بود و اگر پشتکار و تلاشتان هم کافی باشد رتبه یک کنکور شما خواهید شد.
هیچ غیر ممکنی وجود ندارد مگر اینکه شما نخواهید ولی اگر بخواهید و در مسیر صحیح وارد شوید با تکنیک اتم میتوانید کنکور را آسان کنید.
خدا را شاکریم.

برای دریافت برنامه ریزی با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس حاصل فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است