"> زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور 1402
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور 1402

نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در دی ماه برگزار شد، داوطلبانی که نتیجه دلخواه خود را در کنکور دی ماه کسب نکرده اند و دانش آموزانی که برنامه مطالعاتی خود را برای کنکور تیر ماه تنظیم کرده بودند باید در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ اعلام شده است اقدام نمایند.

کنکور ۱۴۰۲

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت دی ماه و تیر ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند هم در کنکور دی ماه و هم در کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ شرکت کنند و بر اساس رتبه ای که کسب می کنند می توانند انتخاب کنند که کدام رتبه برای انتخاب رشته بررسی شود.

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ تیر ماه

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر حسن مروتی با بیان اینکه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در دو نوبت برگزار می‌شود، وی در مورد برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نیز گفت: ثبت‌ نام نوبت دوم آزمون سراسری از ۱۵ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ خواهد بود و این آزمون صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی و بعدازظهر همین روز در گروه آزمایشی هنر و صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم تجربی و بعدازظهر در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

 لازم به ذکر است که ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم یا شبانه ، غیر انتفاعی ، پیام نور و دانشگاه آزاد فقط از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری سنجش و در همان زمان ثبت نام آزمون سراسری انجام می پذیرد.

هر ساله سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی ۸ الی ۱۰ روزه فرصتی را برای ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری فراهم می کند.

به طور معمول، ثبت نام آزمون سراسری ، در بهمن ماه همان سال انجام می‌ شود و صرفا به صورت اینترنتی صورت می پذیرد.

جمع بندی کنکور ۱۴۰۲

تقریبا دو ماه پیش از برگزاری کنکور، بهترین زمان برای جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ محسوب می شود. داوطلبان برای جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ نوبت دوم به یک منبع کامل برای جمع بندی و مرور مباحث خوانده شده و تثبیت مطالب در ذهن خود نیاز دارند.

پکیج جمع بندی کنکور آسان است

کنکور آسان است، برای دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته های تجربی و ریاضی را دارند، بسته ای با عنوان پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ کنکور آسان است، تولید کرده است.

در این پکیج بهترین اساتید کنکور در قالب لوح های فشرده (دی وی دی) کلیه مباحث دروس اختصاصی را با آموزش تکنیک هایی ویژه و منحصر به فرد تدریس کرده اند تا داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ با مطالعه آن ها با رمز گذاری ها و تکنیک های آموزش داده شده سوالات کنکور را به راحتی پاسخ دهند.

همچنین داوطلبان با تهیه این پکیج از برنامه ریزی مرور و جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ توسط مشاورانی متخصص در این زمینه به صورت رایگان بهره مند می شوند.

خرید پکیج جمع بندی کنکور آسان است

برای تهیه پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ می توانید از طریق یکی از سه روش زیر اقدام نمائید:

روش اول: خرید از اپلیکیشن اوج یادگیری

روش دوم: خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

لینک مستقیم خرید بسته جمع بندی کنکور آسان است : پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲

روش سوم: تماس با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است