"> زمان دقیق اعلام نتایج کنکور 1402 نوبت اول مشخص شد
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

زمان اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۲ نوبت اول مشخص شد

زمان اعلام نتایج کنکور 1402 نوبت اول مشخص شد

با تصویب تغییرات جدید از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و تایید سازمان سنجش، یکی از تغییرات اساسی و مهمی که تصویب شد برگزاری کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت بود که نوبت اول آن در دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شد و بر اساس جدید ترین اطلاعیه سازمان سنجش، نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ تا اواسط اسفند ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

اعلام نتایج نهایی کنکور دی ماه ۱۴۰۱

در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور دی ماه ۱۴۰۱ هنوز از سوی سازمان سنجش اطلاعیه ای اعلام نشده است اما بر اساس روال کنکور سال های گذشته پیش بینی می شود کمتر از ده روز بعد از انتخاب رشته اعلام شود.

اسامی رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲

اسامی رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۱ برای پنج گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان پیش از اعلام نتایج کلیه داوطلبان، در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

نحوه دریافت نتیجه کنکور ۱۴۰۲

۱_ ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه سراسری در منوی سمت راست.

۲_ انتخاب گزینه دریافت کارنامه اولیه.

کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ در زمان اعلام نتایج اولیه منتشر می شود. پس از اینکه کنکور سراسری در هر کدام از پنج زیرگروه‌ آزمایشی برگزار می شود. نتایج کنکور سراسری برای همه شرکت کنندگان در دو مرحله اعلام می گردد. مرحله اول که تعیین کننده ورود داوطلب به مرحله دوم نیز می باشد، نتایج اولیه است. نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۲ در قالب کارنامه که شامل مندرجات مهمی است، منتشر می گردد.

۳_ انتخاب یکی از سه روش،برای وارد کردن اطلاعات و ورود به پنل دریافت نتایج.

زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ نوبت اول بلافاصله پس از اعلام دقیق توسط سازمان سنجش متعاقبا توسط اوج یادگیری اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است