"> همه چیز در مورد جمع بندی کنکور 1402
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

جمع بندی کنکور ۱۴۰۲

جمع بندی کنکور 1402

جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ یکی از دغدغه های اصلی داطلبان کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ محسوب می شود، چرا که داوطلبان دچار سردرگمی نسبت به زمان شروع جمع بندی و مناسب ترین منابع برای جمع بندی مباحث می شوند.

در این نوشته به توضیح بهترین زمان جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ نوبت دوم و معرفی بهترین منابع جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ می پردازیم، با ما همراه باشید.

جمع بندی کنکور

جمع بندی یکی از مهم ترین مراحل مطالعه کنکوری و همچنین مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله درماه های پایانی کنکور محسوب می باشد.

جمع بندی مطالب خوانده شده، به دلیل مرور مجدد مباحث، منجر به یادآوری مطالب شده و اطلاعات حفظ شده در حافظه کوتاه مدت فرد را به حافظه بلند مدت منتقل کرده و می توان گفت منجر به تثبیت یادگیری دروس و نکات خوانده شده می شود.

جمعبندی مطالب کنکور به دو دسته تقسیم می شوند:

۱_ جمع بندی دروس محاسباتی

برای جمع بندی دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و … ابتدا باید تکنیک ها و فرمول هایی که برای حل مسئله وجود دارند نوشته شوند و سپس نکات مهمی که از قبل به صورت خلاصه نویسی، توسط فرد نوشته شده است مجدد مطالعه شده و شروع به تست زنی کند.

۲_ جمع بندی دروس مفهومی و حفظی

جمع‌ بندی دروس اختصاصی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی تا حد زیادی مشابه هم هستند. بنابراین جمع‌ بندی درس شیمی نیز به کمک روش جمع‌ بندی دروس محاسباتی استفاده می شود اما بیشتر مطالب درس شیمی حفظی است و داوطلب کنکوری باید متن کتاب و خلاصه‌نویسی‌ ها و حاشیه نویسی و یادداشت برداری‌ های کتاب را با دقت و تمرکز بالا مطالعه کند.

بهترین زمان جمع بندی کنکور ۱۴۰۲

بهترین زمان جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ برای داوطلبانی که حداقل ۷۰ درصد مطالب کلیه دروس را مطالعه کرده اند، یک ماه و نیم پیش از کنکور ( اواسط اردیبهشت ماه) می باشد.

داوطلب کنکوری در این بازه فرصت کافی برای مرور مجدد مطالب خوانده شده را دارد اما گاهی فرد به تنهایی نمی تواند به جمع بندی بپردازد و یا نمی داند از چه درسی باید شروع کند و نیاز به یک برنامه ریزی جمع بندی برای مطالب خوانده شده دارد.

پکیج جمع بندی کنکور آسان است

کنکور آسان است، برای دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته های تجربی و ریاضی را دارند، بسته ای با عنوان پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ کنکور آسان است، تولید کرده است.

در این پکیج بهترین اساتید کنکور در قالب لوح های فشرده (دی وی دی) کلیه مباحث دروس اختصاصی را با آموزش تکنیک هایی ویژه و منحصر به فرد تدریس کرده اند تا داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ با مطالعه آن ها با رمز گذاری ها و تکنیک های آموزش داده شده سوالات کنکور را به راحتی پاسخ دهند.

همچنین داوطلبان با تهیه این پکیج از برنامه ریزی مرور و جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ توسط مشاورانی متخصص در این زمینه به صورت رایگان بهره مند می شوند.

برای تهیه پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲ می توانید از طریق یکی از سه روش زیر اقدام نمائید:

روش اول: خرید از اپلیکیشن اوج یادگیری

روش دوم: خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

لینک مستقیم خرید بسته جمع بندی کنکور آسان است : پکیج جمع بندی کنکور ۱۴۰۲

روش سوم: تماس با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ .

لینک خرید مستقیم از

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است