"> بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری

موسسه اوج یادگیری با در نظر داشتن اهمیت سال دوازدهم برای دانش آموزانی که هدف قبولی در کنکور را دارند و باید کلیه دروس اختصاصی سال دوازدهم را به صورت مفهومی یاد گرفته و بر روش های تست زنی کلیه دروس پایه دوازدهم تسلط داشته باشند.
بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری، بسته های آموزش مفهومی مباحث و روش های تست زنی سه درس اختصاصی پایه دوازدهم ریاضی را شامل می شود.

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی اوج یادگیری آموزش مباحث به صورت مفهومی و روش های تست زنی در زمان کم برای سه درس اختصاصی شیمی، ریاضی و فیزیک دوازدهم را شامل می شود.

به همین دلیل این بسته هم برای دانش آموزانی که در یادگیری بعضی مفاهیم ضعیف و یا متوسط باشند و نیاز به یادگیری بیشتر داشته باشند کارآمد است و هم برای دانش آموزانی که مفاهیم را به طور کامل بلد باشند و تنها نیاز به روش تست زنی داشته باشند بسیار کاربردی بوده و به درصد های بالای ۷۰ در کلیه دروس دست یابند.

بسته های معلم خصوصی برای داوطلبانی که فارغ التحصیل هستند و یا چندین سال از درس دور بودند بسیار مفید و کارآمد است چرا که اساتید مباحث را از صفر تا صد به طور کامل و جامع تدریس می کنند.

اساتید اوج یادگیری

استاد امیر مسعودی و سامان مطلبی مدرسین با تجربه درس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری می باشند.
شیوه تدریس استاد مسعودی به صورتی است که دانش آموزان با سطح علمی ضعیف، متوسط و قوی در صورتی که آموزش های استاد مسعودی را مطالعه کنند می توانند به درصد بالای ۷۰ برسند.

استاد مهدی شیخی، مدرس درس زیست شناسی اوج یادگیری ، درس زیست را با به روز ترین روش آموزش زیست ( روش ۹ بـعدی ) تدریس می کنند.

استاد عارف ربیعیان، مدرس درس شیمی اوج یادگیری ، درس شیمی را به طور مفهومی تدریس می کنند و سپس روش تست زنی همان مبحثی که تدریس شده است را آموزش می دهند .

تهیه منابع اوج یادگیری

منابع اوج یادگیری را می توانید از دو روش تهیه نمائید :

۱_ دانلود و نصب اپلیکیشن اوج یادگیری

دانلود اپلیکیشن اوج یادگیری

۲_ تماس با مشاوران مورد تایید موسسه اوج یادگیری دریافت شماره حساب معتبر موسسه اوج یادگیری

برای ارتباط با مشاوران اوج یادگیری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس بگیرید .

5 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

    بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی رو با راهنمایی های مشاور خوبم خانم هدایت خریدم واقعا هم بسته ها مناسب شرایطمه هم برنانه ریزیشون خیلی دقیق و موییه

    آمار و هندسه رو استاد مسعودی تدریس کردند می تونید از طریق اپلیکیشن سفارشتون رو ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است