"> برنامه های تلویزیونی کنکوری اوج یادگیری | کنکور آسان است
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

برنامه های تلویزیونی کنکوری اوج یادگیری

برنامه های تلویزیونی کنکوری اوج یادگیری

بهترین برنامه تلویزیونی کنکور کدام است ؟ زمان پخش برنامه اوج یادگیری ؟

کنکور یک مرحله از زندگی تمام  افراد می باشد و در واقع تعیین کننده آینده وشغل یک فرد  است . پس بسیاری از خانواده ها برای ساختن آینده بهتر برای فرزندانشان در پی یافتن بهترین موسسه و تدریس های کنکوری می باشند تا فرزندشان کنکور سراسری را با نتیجه بهتر پشت سر بگذرانند و آینده موفق تری را پیش رو داشته باشند .

موسسات زیادی برای رفع این نیاز دانش آموزان و داوطلبین کنکوری تشکیل برنامه های تلویزیونی دادند که در این برنامه ها تدریس و مشاوره رایگان وجود دارد .

اما در بین تمام موسسات کنکوری موسسه ای که خیلی مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت برنامه های تلویزیونی موسسه اوج یادگیری می باشند .

موسسه اوج یادگیری موسسه ای که در عرصه آموزش فعالیت دارد و دروس و منابع کنکوری را به صورت دی وی دی های آموزشی و تست زنی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد .

برنامه های تلویزیونی موسسه اوج یادگیری

موسسه انتشارات گیلنا شامل ۵ برنامه تلویزیونی می باشد که در شبکه های مختلف صدا و سیما و در ساعات مختلف روز پخش می شوند .

برنامه ی اوج یادگیری

برنامه ی اوج یادگیری که مهم ترین برنامه کنکوری درتلویزیون می باشد روزهای فرد ساعت ۱۳:۱۵ و ۱۷:۱۵  از شبکه دو سیما پخش می شود .

مدرسان در این برنامه مهندس امیر مسعودی ، مهندس عارف ربیعیان ، مهندس امیر حسین شاهانی ، دکتر امیر دانش زاده و … می باشند .

برنامه ی کنکوری یادگیری برتر از شبکه های استانی پخش می شود و تایم پخش هر برنامه بستگی به جدول پخش شبکه دارد .

برنامه ی یادگیری آسان

برنامه ی یادگیری آسان که از شبکه چهارم سیما پخش می شود و اساتید برنامه مهندس امیر مسعودی برای تدریس ریاضی و فیزیک ، مهندس امیر حسین شاهانی تدریس فیزیک ، مهندس عارف ربیعیان تدریس شیمی و … می باشند .

دانش آموزان و داوطلبین کنکوری برای اطلاع از تایم دقیق پخش برنامه اوج یادگیری می توانند به سایت رسمی موسسه اوج یادگیری ( کنکور آسان است ) و کنکور آسان است مراجعه کنند .

و برای دریافت محصولات اوج یادگیری می توانند با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ , ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ ارتباط برقرار کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است