"> کلاس های آنلاین کنکور آسان است
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

کلاس های آنلاین کنکور آسان است

کلاس های آنلاین کنکور آسان است

بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکوری، برای یادگیری مباحث دروس به صورت مفهومی و تستی به منظور موفقیت در کنکور سراسری و امتحانات نهایی، به دنبال شرکت در کلاس های آنلاین کنکور آسان است می باشند.

در این نوشته به توضیح صفر تا صد کلاس های آنلاین و منابع آموزشی کنکور آسان است می پردازیم، با ما همراه باشید.

کنکور آسان است

کنکور آسان است، به عنوان اولین و قدیمی ترین موسسه آموزش کنکوری کشور، با وجود بیش از بیست سال سابقه تدریس اساتید به صورت زنده در تلویزیون و تولید محتوای آموزشی در قالب لوح آموزشی، داوطلبان بسیاری را در مسیر کنکور همراهی کرده و به نتیجه دلخواه آن ها رسانده است، همین امر موجب شده تا میان مردم کشور از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

پس از کنکور آسان است موسسات کنکوری بسیاری با شیوه های آموزشی مختلف در قالب لوح فشرده، کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین در کشور تاسیس شدند اما هیچ یک از آن ها موفق به کسب رضایتمندی مردم و ماندگاری در بازه زمانی طولانی نشند.

کلاس های حضوری کنکور

در دهه نود، کلاس های حضوری کنکور، توانست توجه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان را به خود جلب کند، اما به دلیل بالا بودن هزینه کلاس های حضوری جمع کثیری از دانش آموزان، توانایی شرکت در کلاس های حضوری را نداشتند و فقط قشر خاصی می توانستند دانش آموزان خود را در کلاس های موسسات کنکوری ثبت نام کنند.

نکته: کلاس های حضوری علاوه بر هزینه بر بودن، رفت و آمد به کلاس ها انرژی بسیار زیادی را از دانش آموزان گرفته و تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس ها منجر به عدم یادگیری مناسب و نقص توجه در یادگیری داوطلبان می شود.

کلاس های آنلاین کنکور

در اواخر سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا و همه گیری بالای این ویروس، منجر به برگزاری کلاس های آموزش مدارس به صورت آنلاین گردید و کلاس های حضوری کنکور، به طور موقت برگزار نشد اما پس از گذشت مدت زمان محدودی، برگزاری کلاس های آنلاین کنکور در یکسری برنامه های ارتباطی معین آغاز شد.

کلاس های آنلاین کنکور و کلاس های آموزش مجازی مدارس به دلیل ازدحام استفاده میلیون ها دانش آموز و کاربر از اینترنت، با قطعی و کاهش سرعت بسیار زیادی همراه شد و تا امروز این اختلال اینترنت و کندی سرعت اینترنت ادامه داشته است.

همین قطعی و افت سرعت اینترنت در کلاس های آنلاین، منجر به عدم یادگیری مفاهیم دروس، عدم برقراری ارتباط دانش آموز با استاد و نبود پیگیری و پشتیبانی درسی شده است و دانش آموزانی که در کلاس های آنلاین شرکت کرده اند، پس از مدتی از یادگیری آنلاین مباحث دروس صرف نظر می کنند.

کلاس های آنلاین کنکور آسان است

بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها به دنبال ثبت نام و شرکت در کلاس های آنلاین کنکور آسان است می باشند.

اما موسسه کنکور آسان است با در نظر داشتن معایب کلاس های آنلاین و حضوری کنکور، به منظور حفظ حقوق دانش آموزان و ارائه بهترین و باکیفیت ترین تدریس مباحث دروس توسط اساتید رتبه برتر و به نام کشور،اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین و حضوری کنکور نمی کند.

از اصلی ترین معایب کلاس های آنلاین کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ هزینه بر بودن

۲_ قطعی و سرعت پایین اینترنت منجر به تیک زدن تصویر و یا قطع شدن صدای استاد و عدم هماهنگی صدا و تصویر، منجر به کاهش کیفیت یادگیری می شود.

۳_ عدم ارتباط مستقیم دانش آموز با استاد

۴_ عدم استاپ ویدئو برای حل تمرین

۵_ نبود زمان استراحت و تدریس بدون وقفه

۶_ عدم تناسب آموزش با سطح علمی دانش آموز

۷_ محدودیت زمانی (دانش آموز تنها در یک زمان معین می تواند در کلا سحاض شود در غیر این صورت از یادگیری مطالب باز می ماند).

چرا دی وی دی های کنکور آسان است از کلاس های آنلاین بهتره؟

اساتید کنکور آسان است، از جمله بهترین اساتید کنکوری کشور بوده و یادگیری کامل مباحث دروس توسط دانش آموزان در اولویت کار آن ها قرار دارد. اساتید کنکور آسان است از جمله مهندس امیر مسعودی و مهندس عارف ربیعیان با وجود شناخت کامل کلاس های آنلاین کنکور، به دلیل بالاتر بودن کیفیت آموزش و یادگیری بهتر مباحث دروس توسط دانش آموزان، آموزش به صورت لوح های فشرده را به آموزش در بستر اینترنت (با وجود نارضایتی های بالا به دلیل کیفیت پایین صدا و تصویر و ضعف در یادگیری دانش آموزان) ترجیح داده اند.

مزایای خرید منابع آموزشی کنکور آسان است

۱_ امکان بهره مندی و دسترسی به تدریس بهترین اساتید کنکوری کشور

۲_ امکان تکرار در مشاهده تدریس برای برطرف کردن نقاط ضعف درسی و یادگیری کامل.

۳_ امکان دسترسی به تدریس اساتید در هر ساعت.

۴_ یادگیری دیداری بدون صداهای مزاحم و کاملا انحصاری (مانند کلاس های آنلاین ازدحام جمعیت منجر به عدم توجه کمتر استاد به دانش آموز نمی شود).

۵_ کیفیت بالای صدا و تصویر اساتید.

۶_ بهره مندی از تدریس متناسب با سطح علمی دانش آموز

۷_ دریافت برنامه ریزی درسی شخصی سازی شده

و … .

خرید منابع کنکور آسان است

برای خرید منابع کنکور از آسان است از یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمائید:

۱_ خرید از اپلیکیشن کنکور آسان است

۲_ خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

۳_ همچنین برای خرید منابع متناسب با سطح علمی خود و دریافت برنامه ریزی و مشاوره اختصاصی مشاوران کنکور آسان است می توانید با شماره های ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و یا شماره ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس گرفته تا مناسب ترین منبع آموزشی کنکور آسان است را با توجه به سطح علمی و توانمدی ذهنی خود دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است