"> کانال اوج یادگیری
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

کانال اوج یادگیری

کانال اوج یادگیری

برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، با هدف یادگیری مفهومی و تکنیک های تست زنی مباحث دروس اختصاصی و عمومی با تدریس اساتید برتر کشور و امکان بهره مندی دانش آموزان در کلیه نقاط کشور از شبکه دو صدا و سیما به صورت زنده پخش می شود.

دانش آموزان و والدین با مشاهده نمونه تدریس اساتید کنکور آسان است در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، با روش تدریس اساتید آشنا شده و می توانند با شناخت روش تدریش ایشان بسته مورد نظر خود را سفارش دهند.

کانال تلگرام اوج یادگیری

همچنین دانش آموزان و والدین می توانند با عضویت در کانال تلگرام اوج یادگیری، نمونه تدریس اساتید کنکور آسان است را به صورت رایگان مشاهده نمایند.

همچنین با عضویت در کانال اوج یادگیری از معرفی محصولات جدید اوج یادگیری، برنامه ریزی و مشاوره رایگان و تخفیف های ویژه اعضای کانال اوج یادگیری بهره مند می شوید.

برای عضویت در کانال اوج یادگیری کلیک کنید

اساتید کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان است که در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری با تکنیک های اختصاصی خود را همراه با روش های یادیار سازی مطالب و نحوه استفاده از این تکنیک را آموزش می دهند.

استاد امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری، به دلیل تجربه بالا و تکنیک های اختصاصی که استاد مسعودی در تدریس ریاضی و فیزیک کنکور دارند، هر ساله داوطلبان بسیاری با آموزش های ایشان به درصد بالای ۷۰ می رسند.

استاد عارف ربیعیان مدرس شیمی اوج یادگیری، با توجه به مفهومی و محاسباتی بودن درس شیمی، ابتدا مفهوم مبحث را تدریس می کنند و سپس روش محاسبه و تست زنی را آموزش می دهند.

دکتر مهدی شیخی مدرس زیست اوج یادگیری، درس زیست را به روش ۹ بعدی و طبق آخرین تغییرات کتاب درسی، به صورت کاملا مفهومی آموزش می دهند.

استاد سیروس ستار نژاد مدرس ادبیات اوج یادگیری، با توجه به مبحثی ارائه شدن سوالات ادبیات کنکور، درس ادبیات را به صورت مبحثی (قرابت معنایی-آرایه ها- تاریخ ادبیات-املا و واژگان و …) و جامع تدریس کرده اند.

استاد حسین احمدی مدرس عربی و دین و زندگی، مفاهیم را به طور کامل تدریس می کنند و درس عربی را به صورت مبحثی و مطابق با بودجه بندی کنکور، ارائه و تدریس کرده اند.

محصولات کنکور آسان است

محصولات کنکور آسان است برای هر دو دوره متوسطه اول و دوم تولید شده است.

محصولات آموزشی دوره دوم متوسطه اوج یادگیری، هم به صورت آموزش مفهومی و هم آموزش روش تست زنی برای کلیه دروس اختصاصی و عمومی سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی، تولید و ارائه شده است.

بسیاری از دانش آموزان محصولات آموزش مفهومی و روش تست کلیه دروس اختصاصی و عمومی رشته خود را به صورت یکجا نیاز دارند.

لیست قیمت محصولات اوج یادگیری

کنکور آسان است با هدف یادگیری بهتر و کامل تر آموزش ها اقدام به تولید بسته های معلم خصوصی نموده است.

همچنین بسته های معلم خصوصی کنکور تجربی، ریاضی و انسانی نیز برای داوطلبان کنکور، و فارغ التحصیلانی که سال ها از درس دور بوده اند، تولید و ارائه شده است.

بسته های معلم خصوصی کنکور تجربی، ریاضی و انسانی، شامل آموزش مفاهیم و روش تست زنی کلیه دروس اختصاصی و عمومی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت یکجا می باشد.

خرید محصولات اوج یادگیری

برای ثبت سفارش محصولات اوج یادگیری، از سه روش می توانید اقدام نمائید:

  1. خرید از طریق اپلیکیشن اوج یادگیری
  2. خرید از طریق فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است
  3. تماس با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ثبت سفارش توسط مشاوران اوج یادگیری.

برنامه ریزی و مشاوره رایگان

دانش آموزان در طول تحصیل علاوه بر دروس مدرسه، با تهیه منابع آموزشی دچار سردرگمی در اولویت بندی مطالعه دروس می شوند.

در موارد بسیاری، دانش آموزان اقدام به نوشتن برنامه ریزی برای مطالعه دروس می کنند اما پس از مدتی به دلایل مختلفی مانند خستگی، بالا بودن حجم دروس و … به آن عمل نمی کنند.

مشاوران اوج یادگیری، با تجربه بالا و داشتن تخصص در زمینه مشاوره تحصیلی، همواره بهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت در کنکور و قبولی در رشته دلخواه دانش آموز را با توجه به شرایط و توانایی های ذهنی و جسمی دانش آموز ارائه می دهند.

همچنین مشاوران اوج یادگیری از دانش آموزان گزارش ساعات مطالعه بر اساس برنامه درسی را خواستار بوده و مطالعه دانش آموز را زیر نظر دارند، که نظارت مشاوران منجر به عمل کرد بهتر دانش آموز می شود.

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان کلمه مشاوره را به شماره ۲۰۰۰۴۶۹۰ پیامک کنید، مشاوران اوج یادگیری در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

کانال های ارتباطی اوج یادگیری:

تماس با شماره: ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ – ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

مطالب مرتبط
طرح نخبگان
زمان پخش برنامه اوج یادگیری
سامانه پیامکی اوج یادگیری
آزمون آنلاین اوج یادگیری

2 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

    برای کسایی مثه من که یکسره داریم از تلگرام استفاده میکنیم و تی وی نمیبینیم عالیه کانال اوج یادگیری

    من تدریس شیمی عارف ربیعیان رو توی کانال اوج یادگیری دیدم
    عالیه
    میخوام از اپلیکیشن سفارش بدن

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است