"> همه چیز در مورد کنکور 1402
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

همه چیز در مورد کنکور ۱۴۰۲

کنکور ۱۴۰۲

صفر تا صد کنکور ۱۴۰۲ به طور کامل در این نوشته توضیح داده شده است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور، برای رسیدن به رتبه دلخواه و قبولی در دانشگاه مورد علاقه خود، با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور، به یادگیری مفهومی کنکور و روش های تست زنی در کمترین زمان ممکن، نیاز دارند. در این مقاله بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ به منظور کسب بهترین نتیجه در کنکور برای دانش آموزان عزیز کشور توضیح داده می شود.

بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲؟

بهترین منابع برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۲ منابعی است که آموزش مفهومی و روش تست زنی کلیه مباحث دروس اختصاصی و عمومی کنکور را شامل شود.

مدرسین منابع اختصاصی کنکور ۱۴۰۲ اوج یادگیری؟

استاد امیر مسعودی، عارف ربیعیان و دکتر مهدی شیخی اساتید برتر دروس اختصاصی اوج یادگیری می باشند.

خرید منابع کنکور ۱۴۰۲ ؟

بهترین روش خرید منابع کنکور ۱۴۰۲ ، خرید از اپلیکیشن اوج یادگیری است.

برگزاری کنکور ۱۴۰۲ در دو نوبت به چه صورت است؟

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۴۰۲ برای دروس اختصاصی دو بار در سال برگزار خواهند شد

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ به چه صورت خواهند بود؟

تاثیر سوابق تحصیلی ۶۰ درصدی تنها به دروس عمومی اختصاص داشته و تاثیر دروس اختصاصی از ۳۰ درصد به ۴۰ درصد در کنکور ۱۴۰۲ تغییر می یابد.

کنکور ۱۴۰۲

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۴۰۲ برای دروس اختصاصی دو بار در سال برگزار خواهند شد و نتایج امتحانی از لحاظ سوابق تحصیلی و دروس اختصاصی کنکور ۱۴۰۲ به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت.

سوابق تحصیلی کنکور ۱۴۰۲

بر اساس مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه ها سهم تاثیر سوابق تحصیلی ۶۰ درصد و سهم کنکور دروس اختصاصی ۴۰ درصد خواهند بود.

در کنکور ۱۴۰۲ دروس تخصصی گروه های آزمایشی مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در سوابق تحصیلی دروس عمومی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

تاثیر سوابق تحصیلی ۶۰ درصدی تنها به دروس عمومی اختصاص داشته و تاثیر دروس اختصاصی از ۳۰ درصد به ۴۰ درصد در کنکور ۱۴۰۲ تغییر می یابد.

ضرایب دروس در کنکور ۱۴۰۲

عبدالرسول پورعباس در گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: تاثیر کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ به ۴۰ درصد سابقه تحصیلیِ سال دوازدهم بر مبنای ۱۰ درسی است که آزمون آن به شکل استاندارد کشوری برگزار می شود و ضرایب خاص خود را دارد و ۶۰ درصد هم بر مبنای آزمون سراسری است.

ضرایب دروس در کنکور ۱۴۰۲ به زودی توسط سازمان سنجش به طور دقیق اعلام خواهد شد.

ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

پیش بینی می شود تاریخ ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۲ ، برای هر پنج گروه آزمایشی در هفته آخر بهمن ماه ۱۴۰۲ می باشد و معمولا به داوطلبان حدود یک هفته الی ۱۰ فرصت داده می شود تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

شرایط ایجاد سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور دی ماه

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۴۰۲، دو کنکور برگزار خواهد شد و نمرات دوران دبیرستان تأثیر قطعی بر نتایج خواهد داشت.

دروس عمومی از کنکور حذف و به امتحانات نهایی منتقل شده است، همچنین سوابق تحصیلی سهم ۴۰درصدی قطعی و کنکور سهم ۶۰ درصدی دارد.

کنکور فقط برای دروس اختصاصی و دو بار در سال خواهد بود و نتیجه هر نوبت آزمون حداکثر تا ۲ سال اعتبار دارد.

نوبت نخست کنکور ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به تازگی سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای از داوطلبان کنکور ۱۴۰۲خواسته است، همه داوطلبان (اعم از دانش‌آموزان و فارغ­‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش) نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی بر اساس برنامه اعلامی وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۲

  1. مدارک مورد نیاز ثبت نام در کنکور سراسری
  2. فایل عکس اسکن شده
  3. شناسنامه 
  4. سریال های اعتباری
  5. کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی
  6. کد وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد جهت ثبت نام کنکور سراسری
  7. کد پیگیری ۱۲ رقمی سهمیه رزمندگان جهت ثبت نام کنکور سراسری
  8. دریافت کد ۱۲ رقمی ارتش و سپاه جهت ثبت نام کنکور سراسری
  9. مدارک تشکیل پرونده برای داوطلبان معلول
  10. دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی ۱۴۰۱
  11. کد ۱۳ رقمی داوطلبان غیر ایرانی

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۱۴۰۲ برای دروس اختصاصی دو بار در سال برگزار خواهند شد و نتایج امتحانی از لحاظ سوابق تحصیلی و دروس اختصاصی کنکور ۱۴۰۲ به مدت دو سال اعتبار خواهد داشت و برای زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ پیش بینی می شود در نوبت اول در تیر ماه ۱۴۰۲ و بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شود.

سهمیه های کنکور ۱۴۰۲

در دفترچه های ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲، سهمیه های گوناگونی از جمله سهمیه مناطق ، سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران ، سهمیه ۵ درصدی ایثارگران ، خانواده شهدا و سهمیه رزمندگان برای داوطلبان متقاضی این آزمون در نظر شده است .

سهمیه های کنکور ۱۴۰۲ شامل:

  • سهمیه مناطق
  • سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا
  • سهمیه مناطق محروم رشته های غیر پزشکی
  • سهمیه مناطق محروم رشته های گروه آموزش پزشکی
  • سهمیه بهیاران

بهترین منابع اختصاصی کنکور ۱۴۰۲

همانطور که می دانیم، دروس اختصاصی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی سرنوشت ساز بوده و زمانی که دانش آموزان بتوانند درصد بالایی را در دروس اختصاصی دریافت کنند می توانند به رتبه دلخواه خود دست یابند و برای رسیدن به موفقیت نیاز به بهترین منابع اختصاصی آموزش کنکور دارند.

بهترین منبع برای دروس اختصاصی چه منبعی است؟

دانش آموزان برای انتخاب بهترین منابع معمولا دچار شک و تردید بسیاری می شوند.

بهترین منبع برای دروس اختصاصی و کسب درصد های بالای ۷۰ درصد، منابعی هستند که مباحث کلیه دروس اختصاصی به صورت مفهومی آموزش داده و سپس تکنیک های تست زنی مباحث آموزش داده شده، آموزش داده شود.

کتاب های تست زنی

کتاب های تست زنی، به عنوان منبع تست های متعدد و سوالات کنکور ده سال اخیر بسیار کاربردی است اما درسنامه کتاب های تست زنی، تنه آموزش متن کتاب درسی همراه با نکات موجود در آن را شامل می شود و روش تست زنی به دانش آموزان آموزش داده نمی شود.

کلاس کنکور

کلاس های کنکور معمولا توسط بهترین معلمان هر شهر برگزار می شود.

اما کلاس های کنکور علاوه بر وقت گیر بودن، انرژی بسیاری را از دانش آموز می گیرد.

همچنین دسترسی به کلاس های کنکور، برای همه دانش آموزان امکان پذیر نبوده و نمی توانند از آموزش کنکور بهره مند شوند.

لازم به ذکر است کلاس های کنکور و مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود.

دانش آموزان با مجازی شدن کلاس های آموزش مدرسه و کنکور، در یادگیری دروس به دلیل اختلال های بسیار و قطعی های پی در پی اینترنت، یادگیری دروس مدرسه و مفاهیم کنکور که در کلاس های کنکور آموزش داده می شود دچار مشکل می شود.

دی وی دی های آموزش کنکور ۱۴۰۲

موسسه کنکور آسان است با هدف دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش مفاهیم کنکور و یادگیری روش های تست زنی، به تولید محتوای آموزشی به صورت لوح های فشرده (انتشارات گیلنا) اقدام نموده است.

اساتید کنکور آسان است برای دانش آموزان هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی، ریاضی و انسانی، بسته های آموزش مفهومی و تست زنی تدریس و ارائه کرده اند.

اساتید کنکور آسان است از بهترین و با تجربه ترین اساتید کشور بوده و هر ساله تعداد بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور به رتبه های برتر و معدل های بالا دست می یابند.

بسته های معلم خصوصی اوج یادگیری

بسته های معلم خصوصی اوج یادگیری، برای هر سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی با عنوان بسته معلم خصوصی کنکور تجربی، بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی و بسته معلم خصوصی رشته انسانی ارائه شده است.

بسته معلم خصوصی کنکور تجربیاوج یادگیری بسته های آموزش های مفهومی مباحث و تدریس روش های تست زنی، توسط اساتید برتر و برگزیده کشور، برای دروس اختصاصی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی را شامل می شود.

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی اوج یادگیری به دلیل آموزش کامل و صفر تا صد ، برای داوطلبانی که فارغ التحصیلان و افرادی که سال ها از درس دور بودند بسیار کارآمد و اثر بخش است و برای دانش آموزان حین تحصیل بسیار مفید و کاربردی است چرا که آموزش ها را از پایه به صورت مفهومی یاد گرفته و روش های تست زنی را آموزش می بیند.

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی اوج یادگیری، آموزش مفهومی مباحث و روش های تست زنی کلیه دروس اختصاصی و عمومی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را شامل می شود. این بسته برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ریاضی و حتی فارغ التحصیلانی که سال ها از درس دور بودند، بسیار کاربردی است و با مطالعه این منابع می توانند به تراز های بالا دست یابند.

بسته های معلم خصوصی برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی و ریاضی ارائه شده است و دی وی دی های برگزیده و منتخب موسسه که آموزش مفاهیم و روش های تست زنی مباحث را شامل می شود.

خرید دی وی دی های اوج یادگیری

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری، می توانند بسته های آموزش مفهومی و تست زنی را به صورت جداگانه و بر اساس مباحثی که نیاز دارند تهیه کنند.

روش های خرید دی وی دی های اوج یادگیری:

روش اول:

خرید از طریق اپلیکیشن کنکور آسان است و پرداخت از طریق درگاه بانکی.

دانلود اپلیکیشن کنکور آسان است

روش دوم:

خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

روش سوم:

تماس با مشاوران اوج یادگیری و دریافت شماره حساب مورد تایید موسسه

شماره تماس موسسه اوج یادگیری: ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

مطالب مرتبط
برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۲
بودجه بندی کنکور ۱۴۰۲
لیست قیمت محصولات اوج یادگیری

14 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

    سلام . ‌شامل زبان انگلیسی . دینی و عربی. فارسی . البته اگه رشته تون انسانی باشه که تو تخصصی ها دوباره فارسی و عربی هست

    برای کنکور زبان ۱۴۰۲ فقط سوالات تخصصی زبان طرح میشه ؟ یعنی دروس عمومی هم از کنکور زبان حذف شدن؟

    سلام نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ دی ۱۴۰۱هست ؟
    مگه مایی که دوازدهم هستیم تا اون موقع کتابامونو تموم کردیم ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است