"> روش مطالعه زبان انگلیسی | تست زنی زبان کنکور 1401
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

روش مطالعه زبان انگلیسی

روش مطالعه زبان کنکور

درس زبان انگلیسی از سال هفتم متوسطه وارد دروس متوسطه می شود و دانش آموزان از سال هفتم تا سال دوازدهم با درس زبان همراه می شوند اما در کنکور تنها محتوای کتاب درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم منبع طراحی سوالات کنکور می باشد.

درس زبان انگلیسی در کنکور سراسری برای کلیه گروه های آزمایشی ضریب ۲ داشته و داوطلبان کنکور آنرا کم اهمیت تر و آسان تر از دروس عمومی دیگر تصور می کنند، در حالیکه در کنکور درس زبان به صورت مبحثی ارائه می شود و دانش آموزان با داشتن روش مطالعه صحیح درس زبان انگلیسی می توانند به راحتی این درس را به صورت مفهومی یاد گیرند.

آموزش زبان اوج یادگیری توسط چه کسی تدریس می شود؟

آموزش زبان توسط دکتر امیر دانش زاده تدریس می شود.

سوالات زبان کنکور به چه صورتی ارائه می شود؟

بر اساس بودجه بندی کنکور، سوالات درس زبان به صورت مبحثی ارائه می شود.

واژگان زبان انگلیسی به چه صورتی آموزش داده می شود؟

واژگان زبان انگلیسی، به شیوه یادیار سازی تدریس می شود.

آیا در کنکور زبان تخصصی درس عمومی زبان هم می آید؟

بله دفترچه سوالات دروس عمومی برای داوطلبان گروه آزمایشی زبان ارائه میشود.

زبان انگلیسی کنکور

درس زبان انگلیسی کنکور بر اساس بودجه بندی کنکور به چهار مبحث تقسیم می شود:

  • واژگان
  • گرامر
  • درک مطلب
  • کلوز تست ( سوالات کوتاه پاسخ )

هر کدام از چهار مبحث گفته شده، روش مطالعه اختصاصی خود را داشته و دانش آموزان با یادگیری روش مطالعه صحیح هر مبحث، می توانند درصد بالایی در درس زبان انگلیسی کسب کنند.

ترتیب تست های زبان انگلیسی کنکور سراسری

  1. گرامر : ۵ تا تست
  2. لغت : ۸ تا تست
  3. کلوز تست : ۵ تا تست
  4. درک مطلب : ۸ تا تست

روش مطالعه واژگان زبان انگلیسی

مطالعه واژگان و لغات درس زبان انگلیسی به دلیل فرار بودن نیازمند تمرین و تکرار به صورت مستمر می باشند، به همین دلیل توصیه می شود واژگان را ابتدا کد گذاری کرده و بر اساس کد آن حفظ کنند و پس از سپردن به حافظه ، تمرین و تکرار را مجدد شروع کرده و لغات دشوار و سختی که تصور می کند آن ها را فراموش کرده در دفترچه ای یادداشت کرده و همراه خود داشته باشند و در زمان های مختلف آن ها را مطالعه و مرور کنند.

روش مطالعه قواعد (گرامر) زبان انگلیسی

برای مطالعه قواعد بهترین راه مطالعه مطالعه و خلاصه برداری است، یعنی کلیه قواعد سه پایه ( دهم، یازدهم،دوازدهم ) را مطالعه کرده و پس از آن مطالبی که در ذهن خود به یاد سپرده است را به صورت خلاصه یادداشت نماید.

روش مطالعه کلوز تست و درک مطلب

زمانی که دانش آموز در سه مبحث گفته شده تسلط داشته باشد، با تمرین و مطالعه متن های بلند (درک مطلب) می تواند تست های کوتاه پاسخ زبان انگلیسی را بزند، در بخش درک مطلب مهمترین عامل تسلط بر معنی لغات و واژگان زبان انگلیسی است.

بنا بر توصیه دکتر امیر دانش زاده، مدرس برتر زبان انگلیسی کنکور آسان است و اوج یادگیری، رسیدن به درصد بالا در کنکور، مستلزم یادگیری و تسلط بر معنی لغات می باشد.

استاد امیر دانش زاده برای هر چهار مبحث گفته شده به صورت اختصاصی آموزش های مفهومی و روش های تست زنی در کمترین زمان و آموزش جامع زبان انگلیسی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در بسته های آموزشی اوج یادگیری تدریس کرده اند.

دی وی دی آموزش زبان کنکور اوج یادگیری

برای خرید دی وی دی های آموزشی زبان اوج یادگیری با تدریس دکتر امیر دانش زاده، مدرس برتر و با تجربه صدا و سیما، از سه روش می توانید اقدام کنید :

روش اول:

دانلود و نصب اپلیکیشن اوج یادگیری

روش دوم:

خرید از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است

روش سوم:

تماس با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و ارتباط با مشاوران اوج یادگیری و دریافت شماره حساب معتبر موسسه اوج یادگیری.

مطالب مرتبط
انتشارات گیلنا
مشاوران اوج یادگیری
روش مطالعه زیست

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است