"> بهترین موسسه کنکور | اوج یادگیری | موسسه کنور آسان است | 02191304690
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

بهترین موسسه کنکور

بهترین موسسه کنکور

در چند سال اخیر ، موسسات و انتشارات کنکوری بسیاری ، در زمینه آموزش مباحث و تست زنی ، تاسیس شده است و دانش آموزان به دلیل مفهومی شدن سوالات کنکور و نیاز به یادگیری مفهومی مباحث ، روش حل مسائل در کمترین زمان ، گرایش بسیاری سمت موسسات کنکور دارند . بهترین موسسه کنکوری از جهات مختلفی بررسی میشود .

موسسات کنکوری ، بر اساس شیوه آموزشی به سه گروه تقسیم میشود :

موسسات کنکوری آزمون محور

در موسسات کنکوری آزمون محور ، با برگزاری آزمون های آزمایشی ، به دانش آموزان منابعی با عنوان کتاب تست ، ارائه می شود ، که در این منابع ، متن کتاب درسی در قالب درسنامه قرار دارد و تست های ارائه شده ، مشابه سوالاتی است که در آزمون ارائه میشود ، به همین دلیل تراز و درصد های دانش آموز بالا است و ممکن است ، به عنوان بهترین موسسه کنکور شناخته شود ، اما زمانی که در آزمون آزمایشی سازمان سنجش شرکت میکنند ، نتایج مشابهی را دریافت نخواهند کرد .

موسسات کنکوری مشاوره ای

داشتن مشاوره و برنامه ریزی برای مطالعه و رسیدن به موفقیت در کنکور ، گام بزرگی در این راه ، محسوب می شود ، چرا که برنامه ریزی اصولی و دقیق ، منجر به ایجاد نظم در مطالعه و زندگی روتین فرد میشود ، در صورتی که مشاور در زمینه برنامه ریزی ، تجربه و تخصص داشته باشد ، با شناختی که از دانش آموز دارد و بر اساس توانمندی های علمی فرد ، به صورت اختصاصی برنامه ریزی و روش مطالعه متناسب با شرایط و توانایی های فرد ارائه میدهد .

موسسات کنکوری آموزش محور

موسسات کنکوری آموزش محور ، با هدف اموزش مباحث ، به شیوه مفهومی و روش حل مسائل ، توسط اساتید مختلف کشور به دو روش ، آموزش ارائه میدهند :

کلاس های حضوری

بسیاری از موسسات کنکوری آموزش محور بوده و با برگزاری کلاس های حضوری و تدریس اساتید توانمند ، اقدام به آموزش مباحث کنکوری و روش های تست زنی به دانش آموزان نموده اند .

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، علاوه بر منتفی شدن کلاس های حضوری ، کلاس های موسسات کنکوری نیز ، به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار میشود ، که به دلیل وجود تعداد بالای کاربران ، در ساعات تشکیل کلاس ها ، سرعت اینترنت در سطح کشور افت داشته و با قطعی های احتمالی همراه است همین دلیل منجر به پایین آمدن سطح آموزش و یادگیری می شود .

بر همین اساس پیش بینی می شود دانش آموزان ، با نواقص یادگیری بسیاری رو به رو شوند .

لوح های فشرده

برخی موسسات کنکوری ، با هدف ارائه آموزش مباحث و روش های تست زنی به دانش آموزان عزیز کنکوری ، اقدام به ارائه تدریس اساتید برتر کشور ، در قالب دی وی دی های آموزشی با عنوان لوح های فشرده کرده اند .

همچنین دانش آموزان ، با تهیه بسته های آموزشی ، از اتلاف وقت و انرژی حاصل از رفت و آمد به کلاس ، جلوگیری میکنند و دانش آموز ، بدون محدودیت می تواند در هر زمان ، از آموزش اساتید برتر کنکوری بهره مند شود .

موسسه اوج یادگیری ، با هدف موفقیت دانش آموزان در کنکور ، تمام عوامل موثر در رسیدن به موفقیت را در نظر داشته و با ارائه بسته های آموزش مفهومی مباحث و روش های تست زنی به همراه جزوه آموزشی ، مشاوره و برنامه ریزی اختصاصی و بر اساس بودجه بندی کنکور ، مسیر رسیدن به موفقیت را هموار تر کرده است تا بدانید چقدر کنکور آسان است

بسته های آموزشی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی ، در سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم ، به صورت آموزش مباحث و روش تست زنی ارائه شده است .

برای مشاهده بسته های آموزشی اوج یادگیری اینجا کلیک کنید .

برای ارتباط با مشاوران اوج یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس حاصل فرمائید .

4 نظر / نظر خود را در زیر وارد کنید

    سال دهم بودم بااین موسسه تماس گرفتم و توطرح نخبگان ثبت نام کردم و با خانم غفاری کار میکنم .ترازم از۴۵۰۰رسیده به ۷هزار.ممنونم ازتون

    بدون شک موسسه کنکور آسان بهترین موسسه ی کنکوری هستش
    همه چی تمووووم. مرسی از مشاورای خوبتون و محصولات با کیفتتون 😍😍

    من با مشاوره و راهنمایی خانوم هدایت بسته معلم خصوصی کنکور تجربی رو تهیه کردم
    خیلی کامله
    تازه الان متوجه تفاوت اساتید اوج یادگیری با اساتید دیگه شدم
    خیلی واضح و کامل آموزش میدن

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است