"> بسته معلم خصوصی دهم تجربی اوج یادگیری
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دهم تجربی اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دهم تجربی اوج یادگیری

سال دهم تجربی به دلیل تغییر دوره ی تحصیلی و اضافه شدن دروس اختصاصی ، برای دانش آموزان افت تحصیلی نسبی را به دنبال خواهد داشت ، موسسه اوج یادگیری با در نظر داشتن اهمیت دروس پایه و تاثیر گذاری بالای دروس پایه دهم بر سال یازدهم و دوازدهم ، اقدام به ارائه بسته معلم خصوصی دهم اوج یادگیری ، با هدف یادگیری مفهومی و آموزش روش تست زنی مباحث تخصصی ارائه کرده است .

بسته معلم خصوصی دهم تجربی اوج یادگیری

بسته معلم خصوصی دهم اوج یادگیری برای دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی توسط موسسه اوج یادگیری تولید و تنظیم شده است.

دانش آموزان و فارغ التحصیلان با تهیه بسته معلم خصوصی دهم ، علاوه بر بهره مندی از آموزش اساتید برتر کشور ، مشاوره و برنامه ریزی اختصاصی توسط مشاوران رسمی اوج یادگیری را دریافت می نمایند .

بسته معلم خصوصی آموزش مباحث به صورت مفهومی و روش های تست زنی در زمان کم را شامل می شود . به همین دلیل این بسته هم برای دانش آموزانی که در یادگیری بعضی مفاهیم ضعیف و یا متوسط باشند و نیاز به یادگیری بیشتر داشته باشند کارآمد است و هم برای دانش آموزانی که مفاهیم را به طور کامل بلد باشند و تنها نیاز به روش تست زنی داشته باشند .

بسته معلم خصوصی برای داوطلبانی که فارغ التحصیل هستند و یا چندین سال از درس دور بودند بسیار مفید و کارآمد است چرا که اساتید مباحث را از صفر تا صد به طور کامل و جامع تدریس می کنند .

داوطلبان فارغ التحصیل میتوانند تمام مفاهیم و روش های تست زنی هر سه پایه ی تحصیلی را در قالب بسته ی معلم خصوصی کنکور تجربی تهیه نمایند .

محتوای بسته معلم خصوصی دهم تجربی اوج یادگیری

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان سوال است که محتوای بسته معلم خصوصی دهم تجربی چیست ؟

بسته معلم خصوصی سال دهم تجربی اوج یادگیری ، چهار درس اختصاصی زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و ریاضی را شامل می شود . همراه با بسته های آموزشی ، جزوه مطالبی که در ویدئو اساتید تدریس می کنند نیز قرار دارد .

محتوای بسته معلم خصوصی دهم ریاضی اوج یادگیری

محتوای بسته معلم خصوصی دهم ریاضی اوج یادگیری شامل آموزش مباحث به صورت مفهومی و روش تست زنی سه درس اختصاصی ریاضی ، فیزیک و شیمی می باشد .

دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته ریاضی با تهیه بسته معلم خصوصی ریاضی ، میتوانند مفاهیم و روش های تست زنی در زمان کم را فراگیرند . علاوه بر بسته های آموزشی ، جزوه کامل اساتید در بسته نیز قرار گرفته است .

اساتید اوج یادگیری

کلیه بسته های آموزشی اوج یادگیری توسط اساتید مجرب و با سابقه کشور و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی تدریس می شود .

استاد امیر مسعودی مدرس با تجربه درس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری می باشند .
شیوه تدریس استاد مسعودی به صورتی است که دانش آموزان با سطح علمی ضعیف ، متوسط و قوی در صورتی که آموزش های استاد مسعودی را مطالعه کنند می توانند به درصد بالای ۷۰ برسند .

استاد مهدی شیخی ، مدرس درس زیست شناسی اوج یادگیری ، درس زیست را با به روز ترین روش آموزش زیست ( روش ۹ بـعدی ) تدریس می کنند .

استاد عارف ربیعیان ، مدرس درس شیمی اوج یادگیری ، درس شیمی را به طور مفهومی تدریس می کنند و سپس روش تست زنی همان مبحثی که تدریس شده است را آموزش می دهند .

خرید بسته معلم خصوصی اوج یادگیری

دانش آموزان می توانند برای خرید بسته معلم خصوصی اوج یادگیری از دو راه اقدام نمایند :

راه اول :

دانلود و نصب اپلیکیشن اوج یادگیری و ثبت سفارش به صورت آنلاین

دانلود رایگان اپلیکیشن اوج یادگیری

راه دوم :

تماس با شماره تلفن های ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ و ارتباط با مشاوران اوج یادگیری و دریافت شماره حساب معتبر اوج یادگیری .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است