"> اوج یادگیری دوازدهم | بهترین پکیج های سال دوازدهم + لیست قیمت
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

اوج یادگیری دوازدهم

اوج یادگیری دوازدهم

سال دوازدهم متوسطه برای دانش آموزان هر سه رشته تجربی ، انسانی و ریاضی به دلیل اهمیت بالای مباحث و برگزاری کنکور بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی ، اهمیت بسیاری دارد ، چراکه در سال دوازدهم دانش آموز ، مطالب کتاب درسی را باید هم به صورت تشریحی و مفهومی مطالعه نماید و هم روش تست زنی آن را یاد گیرد . در این نوشته در مورد بسته های آموزشی دوازدهم اوج یادگیری برای هر سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی توضیح خواهیم داد .

منابع اوج یادگیری دوازدهم

موسسه اوج یادگیری و کنکور آسان است برای کلیه دروس تخصصی و عمومی سال دوازدهم سه گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی و انسانی با تدریس بهترین اساتید کشور بهترین منابع را ارائه میدهد .

با توجه به مفهومی تر شدن سوالات کنکور ، دانش آموزان نیاز به یادگیری مباحث به صورت کاملا مفهومی و تکنیک های تست زنی و حل سوالات در کمترین زمان دارند. موسسه اوج یادگیری با در نظر گرفتن نیاز دانش آموزان اقدام به تولید محتوای آموزشی کامل و جامع برای هر مبحث نموده است.

اساتید اوج یادگیری با در نظر داشتن اهمیت مباحث، بر اساس سر فصل های کتاب درسی، مباحث را به صورت کاملا مفهومی تدریس و سپس روش تست زنی آن مبحث را آموزش می دهند. که در منابع اوج یادگیری دوازدهم آموزش مفهومی و روش تست زنی قرار گرفته است و دانش آموزان می توانند مباحثی که در آن ضعف دارند و یا نیاز به یادگیری بیشتر دارند را تهیه نمایند.

دروس اختصاصی شامل زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک دوازدهم و دروس عمومی شامل دروس ادبیات، عربی، دینی و زبان می باشد که در بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی اوج یادگیری موجود است.

مشاهده لیست قیمت محصولات کنکور آسان است

بسته های معلم خصوصی

اوج یادگیری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور با در نظر داشتن یادگیری کامل مباحث و اهمیت کلیه دروس در کنکور و توجه به اهمیت مباحث بر اساس بودجه بندی کنکور، اقدام به ارائه بسته های معلم خصوصی نموده است که دانش آموز با تهیه بسته معلم خصوصی رشته خود ، از آموزش مباحث و روش تست زنی کلیه دروس عمومی و تخصصی این رشته همراه با جزوه ، مشاوره و برنامه ریزی رایگان برخوردار می شود.

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

اساتید اوج یادگیری

مدرس درس ریاضی و فیزیک اوج یادگیری استاد امیر مسعودی و امیر حسین شاهانی

مدرس درس شیمی اوج یادگیری استاد عارف ربیعیان

مدرس درس زیست اوج یادگیری دکتر مهدی شیخی و عرفان پازوکی

مدرس درس زبان انگلیسی اوج یادگیری دکتر امیر دانش زاده

مدرس درس عربی اوج یادگیری استاد سعید جوکار و حسین احمدی

مدرس درس دین و زندگی اوج یادگیری استاد حسین احمدی

مدرس درس ادبیات اوج یادگیری استاد حسین احمدی و سیروس ستار نژاد

برای ارتباط با مشاوران اوج یادگیری و تهیه بسته های آموزشی بر اساس نیاز خود با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس حاصل فرمائید .

یک دیدگاه / نظر خود را در زیر وارد کنید

    بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی رو من ازتون خریدم عالیه
    از کلاسای مجازی که چیزی نمیفهمم

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است