"> اساتید اوج یادگیری | رزومه و بیوگرافی مدرسان کنکور آسان است
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری چه کسانی هستند ؟ چگونه می توانیم با اساتید کنکوری اوج یادگیری ارتباط برقرار کنیم ؟ سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ داده می شود .

دانش آموزان برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود همیشه به دنبال بهترین تدریس ها و مشاوره ها می باشند . که موسسه اوج یادگیری تمام نیاز های دانش آموزان کنکوری را برطرف کرده است .

موسسه اوج یادگیری با بهترین اساتید سال هاست در صدر تدریس های کنکوری می باشد .

موسسات زیادی در طی سالیان اخیر سعی کرده اند با انواع تدریس ها جایی برای خود در بازار کنکوری ها بیابند اما هیچ موسسه و استادی نتوانسته است به اندازه موسسه اوج یادگیری بهترین ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهد و جای خود را در قلب دانش آموزان و داوطلبین پیدا کند .

اوج یادگیری از سال ۱۳۷۳ کار خود را در عرصه ی کنکور شروع کرده است . استاد حسین احمدی موسس اوج یادگیری می باشند که خود مدرس عربی ، ادبیات و دین و زندگی می باشد .

اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری شامل :

 امیر مسعودی مدرس ریاضی و فیزیک می باشد که دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هستند استاد مسعودی متولد خرداد ۱۳۶۶ در شهر ارومیه می باشند و مولف کتاب هایی چون خلاقیت در فیزیک و ریاضی ، حیات فرازمینی ، چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ درصد بزنیم ؟ و …

مهندس امیر مسعودی در شبکه های جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده تدریس می کنند .

استاد امیر مسعودی مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و سر فصل مباحث کتاب ، مباحث را به صورت کاملا مفهومی از صفر تا صد توضیح می دهند و سپس روش تست زنی و حل مسائل در کمترین زمان ، با تکنیک های خاص و اختصاصی خود آموزش می دهند .

تدریس استاد مسعودی به شیوه ای است که برای کلیه دانش آموزان با هر سطح علمی پر بازده و مفید بوده و حتی دانش آموزانی که ضعف در یادگیری دارند با مطالعه آموزش های استاد مسعودی می توانند به درصد بالای ۷۰ برسند .

عارف ربیعیان مدرس شیمی هستند و نفر اول المپیاد شیمی ایران و نفر دوم المپیاد شیمی فرانسه می باشند .

با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور و همچنین روند صعودی سخت شدن سوالات ، مطالعه متن کتاب به تنهایی برای کسب درصد بالا در کنکور کافی نیست و دانش آموزان با تهیه کتاب های کمک درسی ، تنها درسنامه دریافت کرده و آموزش روش تست زنی و تکنیک های حل مسائل در آنها وجود ندارد .

استاد ربیعیان در بسته های آموزشی خود با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مباحث به صورت مفهومی و روش تست زنی آن ، مباحث را به صورت کامل و جامع تدریس کرده و سپس تکنیک های اختصاصی خود را در بسته های روش تست زنی آموزش می دهند .

استاد مهدی شیخی ، مدرس درس زیست موسسه اوج یادگیری و کنکور آسان است ، معاون پژوهشی سازمان استعداد های درخشان و دارای ۷ سال سابقه تدریس زیست شناسی در مدارس تیزهوشان جز رزومه حرفه ای ایشان میباشد .
استاد مهدی شیخی زیست شناسی را به صورت آموزشی – تست زنی – خلاقیت – جمع بندی به صورت ترکیبی ،تفهیمی ، خط به خط و …. به روش ۹ بعدی تدریس کرده است .

از ویژگی های تدریس استاد شیخی میتوان به تدریس پر انرِژی همراه با لحن گیرا و واضح ایشان و همراه کردن دانش آموز حین تدریس اشاره کرد ، که این ویژگی های مهم موجب می شود دانش آموز آموزش استاد را تا لحظه آخر پیگیری کرده و یادگیری متمرکز و مشاهده ای به صورت کلاس خصوصی ایجاد می شود .

استاد حسین احمدی مدرس درس عربی و ادبیات و دین و زندگی موسسه اوج یادگیری هستند و اولین دارنده مجوز نشر لوح های فشرده می باشند و خود ۱۷ سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور را دارند .

استاد امیر دانش زاده ، مدرس درس زبان انگلیسی اوج یادگیری با ۲۷سال سابقه تدریس ، جزء با تجربه ترین اساتید درس زبان می باشند .

استاد دانش زاده ابداع کننده ی برنامه ریزی الگوریتمی کنکور آسان است ، شیوه برنامه ریزی نوینی را در دنیای برنامه ریزی و کنکور ایجاد کرد .

مشاوره اوج یادگیری

مشاوره اوج یادگیری توسط موسسه کنکور آسان است ( اوج یادگیری ) تشکیل شده است که فعالیت این گروه مشاوره در قالب ارائه برنامه ریزی رایگان به دانش آموزان و داوطلبین می باشد .

دانش آموزان و داوطلبین کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره کنکور و دریافت بهترین دی وی دی های آموزشی اوج  یادگیری می توانند با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ ارتباط بگیرند .

همچنین جهت دانلود رایگان منابع اوج یادگیری به سایت انتشارات گیلنا یا اوج یادگیری مراجعه نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است