"> کنکور آسان است | اوج یادگیری | انتشارات گیلنا | استاد حسین احمدی
دفتر مرکزی ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰
مشاوره و برنامه ریزی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
اساتید اوج یادگیری

کنکور آسان است با اوج یادگیری

کنکور آسان است با اوج یادگیری

این روز ها همه ی ما می بینیم و می شنویم که کنکور آسان است.

آیا در واقعیت هم همینطور است ؟

چند سالی است که رویه ی سوالات کنکور رو به سوی مفهومی تر شدن و سخت تر شدن پیش می رود و هر ساله سوالات کنکور، دانش آموزان را وارد چالش های مشکل تری می کند.

با نگاهی به سوالات چند سال اخیر میتوان به این موضوع پی برد که دیگر با یک سری روش های ساده و صرفا با تکیه بر کتاب ها نمیتوان آنطور که باید به سوالات کنکور ، پاسخ داد. زیرا همانطور که گفته شد استراتژی طراحان سوالات به سوی مفهومی تر شدن تمایل پیدا کرده است.

پس کنکور آنقدر ها هم آسان نیست!!!

در زمان فعلی دانش آموزی موفق خواهد شد که علاوه بر احاطه ی کامل بر کتاب درسی و درک مفهوم مطالب ، روش های مختلف و تکنیک های خاص تست زنی را نیز  بداند.

کنکور بازی تکنیک هاست پس رمز موفقیت در آن دانستن همین تکنیک ها می باشد که در بیشترکتاب های درسی و کمک درسی نمی توان آن را پیدا کرد.

دقیقا این جاست که نیاز به یک منبع و معلم خوب احساس میشود.

منابع کنکور آسان است

DVD ها منابع مناسبی هستند که هر دانش آموزی ، در هر زمانی و در هر جایی ، میتواند از آن ها استفاده کند و دیگر محدودیت هایی را که یک کلاس خارج از خانه ، ممکن است برای یک دانش آموز ایجاد کند را ، ندارد.

بیشتر تکنیک های ارائه شده در DVD  ها را، در هیچ کتاب یا هیچ کلاسی نمی توان پیدا کرد.

به طور مثال در درس ریاضی یا فیزیک ، با استفاده از  DVD های استاد امیر مسعودی ، می توانید از تدریس فوق العاده و  تکنیک ها ی فوق حرفه ای او در این دروس بهره ببرید.

درس ریاضی یا فیزیک یکی از دروس پر چالش و پر نکته برای دانش آموزان است.

استاد امیر مسعودی این درس را به زبانی ساده و به کامل ترین شکل ممکن برای دانش آموران تدریس میکنند به طوری که  تکنیک هایناب ارائه شده در تدریس استاد امیر مسعودی میتواند شما یک گاج جلو تر رقبایتان قرار دهد. چون همه آنچه را که برای زدن یک درصد خوب در درس ریاضی یا فزیک لازم است ، در DVD  های استاد امیر مسعودی میتوان یافت.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۶۹۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ تماس حاصل فرمائید .

دیدگاهتان را بنویسید

تلفن کنکور آسان است